
3 beoordelingen voorCatessy Sticks 10 x 5 g
Totaalbeoordeling (3)
|
Wisselend
Mijn bengaal (moeilijke eter) vindt 2 smaken heerlijk, maar bij de laatste bestelling zijn de sticks opeens heel hard en weigert hij het te eten… Jammer dat het niet steeds hetzelfde is
|
Prut
De laatste zalm/forel heb ik weg kunnen gooien omdat ze voor de bovenste helft zo zacht waren dat je ze niet uit de verpakking kon krijgen.Van de sticks met konijn aten ze de helft niet op, kennelijk stonk en ze.
|
tester
tester
