
4 beoordelingen voorEukanuba Special Care Overweight Adult
Totaalbeoordeling (4)
|
Goed voer
Sinds pups af aan altijd al Eukanuba voer gehad. Deze variant aangeschaft aangezien onze labrador overgewicht had. Hij was erna goed op gewicht, goede ontlasting en zijn vacht glanst. Enige nadeel vind ik de Brokken in formaat die hadden wat groter gemogen voor onze labrador. Hij schrokt ze zo naar binnen. Stappen nu over naar senior voer voor onze 8 jarige.
|
Heel goed voer
Onze Golden vindt het lekker, het houdt haar mooi op gewicht en haar ontlasting is top.
Top product !
|
Fijn spul
Het werkt en een goede ontlasting dus fijn spul👍🏼
|
Valse reclames
Valse reclames aanbiedingen die nergens te vinden zijn
