
2 beoordelingen voor4 x 1 kg bosch Adult in Gemengd Pakket
Totaalbeoordeling (2)
|
Goed voer
Voor mijn vorige hondje had ik dit voer al en ze deed het geweldig hier op.
Nu heb ik een teckel en ook deze doet het heel goed. Mooie ontlasting ,nooit darm problemen en ze vind het heerlijk , eet met graagte.Daarbij een mooie prijs. Ik raad het iedereen aan.
|
Aanrader
Mijn hondje is erg kieskeurig en kan ook niet tegen elk voer. Dit voer eet ze graag en staat lekker te smikkelen, waarschijnlijk vind ze het knapperige nou juist zo fijn. Ze doet het er goed op dus voorlopig houden we dit. Ik vind het een aanrader.
