
5 beoordelingen voorFerplast Kattenbak Outdoor
Totaalbeoordeling (5)
15-10-25
Kat gebruikt hem graag
Mijn ragdoll gebruikt hem goed .
23-10-21|Katinka
eerst onduidelijk, toch een goede aankoop
Let op: de deksel sluit aan op de onderbak door die ronde flappen iets opzij te trekken. Dan 'pakt' ie.
Voordeel: pootjes! Zo kunnen regenwater en beestjes er onderdoor lopen. Lekkere ruime bak met grote instap voor mijn 2 oude tuinpoeperts. Het plastic vind ik wel een tikkie dun en flexibel. Gezien recensies en de prijs gaan we het uitproberen!
18-07-21|Corine
Verhogen is voor grote of oudere katten nodig
Heb deze bak al jaren buiten staan en sindsdien idd geen gepoep meer in de tuin. Mijn katten zijn gewoon te lui om naar de garage te lopen waar ook twee bakken staan.
Hij moet alleen wel in de schaduw staan, anders is ie echt te heet aan de binnenkant en gaan ze er niet in.
Ook hebben wij m op bakstenen staan zodat de opening hoger is. De opening is voor grotere of oudere katten erg laag. Opgelost door m op een verhoging van bakstenen te zetten. Fijne bak, goed schoon te houden.
26-06-21|Irma
Kattenbak voor buiten
Bak stond nog geen 5 minuten in de tuin toen hij al werd gebruikt door een van de poezen die normaal heel mijn aarde omwoelt en overal en nergens plast en poept. Heb haar niet meer zien wildplassen/poepen sinds ik deze bak heb staan. Nadeel is wel dat mijn kater er niet in past. X Noorse Boskat en 9 kg, echt een hele grote kat, en die kan er niet inkomen ook al gaat ie eerst plat op zijn buik liggen. Hij zou zich er ook niet in kunnen omdraaien. Al flink geregend en grit blijft kurkdroog!
03-05-20|Carine
Ferplast kattentoilet outdoor
Ik ben heel tevreden ze staan in mijn buiten ren en alles blijf netje droog de poezen gaan ook heel graag in deze kattenbak. Het is zeker een aanrader voor mensen die graag een kattenbak buiten zouden plaatsen 👍
