Het bitiba Abonnement

Heb je nog vragen over ons bitiba Abonnement? Is er iets niet helemaal duidelijk?

Hier beantwoorden wij de meest gestelde vragen en geven we een stappenplan voor je aanmelding. Daarnaast vind je hier een overzicht van de vele praktische eigenschappen van het Abonnement.

Hoe kan ik een bitiba Abonnement afsluiten?

Producten selecterenStap 1Selecteer producten

Voeg producten die geschikt zijn voor het Abonnement toe aan je winkelwagen en ga verder naar de kassa of zet je laatste bestelling om in een Abonnement.

Stap 2: Bezorginterval instellenStap 2Stel de bezorging in

Selecteer Mijn Abonnement in het besteloverzicht en stel het gewenste bezorginterval in. Een Abonnement kan momenteel met de volgende betaalmethoden worden afgesloten: Achteraf betalen, PayPal en Creditcard.

Stap 3: Gemak en ontspanningStap 3Geniet van het gemak

Rond je bestelling af zoals gewoonlijk. Nu kun je genieten van het gemak van een automatische levering.

Wist je dat bitiba haar klanten op meerdere manieren beloont? Klik op de onderstaande knop voor een handig overzicht van alle opties.

Zijn er nog andere mogelijkheden om een Abonnement af te sluiten?

Eerdere bestelling omzetten naar een Abonnement

• Open Mijn account, log in en selecteer onder “Mijn bestellingen” de bestelling die je naar een Abonnement wilt omzetten.

• Klik op “Bestelling bekijken” om de besteldetails te openen.

• Selecteer “bestelling omzetten naar Abonnement” en ga naar de Abonnement-configurator.

• Stel het Abonnement nu stap voor stap op en sluit af.

Je Abonnement-bestelling wordt nu op het aangegeven tijdstip voor het eerst in gang gezet. De levering volgt automatisch na het aangegeven bezorginterval.

Als je je Abonnement wilt aanpassen, pauzeren of opzeggen kan dat eenvoudig op ieder moment in het Abonnement-overzicht onder Mijn account.

Welke voordelen heeft het bitiba Abonnement?

Dankzij het bitiba Abonnement hoef je je niet meer druk te maken over het op tijd bestellen van voer voor je huisdier. Op een door jou vastgesteld schema wordt je bestelling automatisch thuisbezorgd. En je bespaart ook nog eens geld!

  • Je ontvangt tot 7% extra korting op je totale bestelling.
  • Je kunt je Abonnement ieder moment opzeggen, en dat zonder termijn of bijkomende kosten.
  • Je kunt de bezorginterval, besteldatum & productkeuze altijd flexibel aanpassen.

Waarom worden mijn geselecteerde producten niet in het Abonnement getoond?

Momenteel komen helaas niet al onze producten in aanmerking voor het Abonnement. Dat betekent dat er voor deze producten op dit moment nog geen Abonnement kan worden afgesloten. Je kunt echter nu al kiezen uit een ruim assortiment producten van topmerken voor een regelmatige bevoorrading voor je huisdier.

Welke betaalmethoden kan ik voor het bitiba Abonnement gebruiken?

De beschikbare betaalmethoden voor het bitiba Abonnement zijn momenteel: achteraf betalen, PayPal en per creditcard.

Het systeem selecteert voor je eerste Abonnement-bestelling de betaalmethode die je voor de toegevoegde bestelling hebt gebruikt. De betaalmethode is op ieder moment in het Abonnement-overzicht aan te passen onder Mijn account.

Helaas is het momenteel niet mogelijk om iDeal als betaalmethode voor het Abonnement te selecteren. Als iDeal jouw standaard betaalmethode is waarmee je de bestelling die je wilt omzetten in een Abonnement hebt gedaan, moet je je betaalmethode voor het Abonnement dus wijzigen naar achteraf betalen, PayPal of per creditcard. Die verandert dan ook voor bestellingen buiten het Abonnement om.

Welke verzendkosten zijn voor mijn bitiba Abonnement van toepassing?

De verzending is gratis binnen Nederland vanaf een bestelwaarde vanaf €29,00. Ga voor meer informatie en details naar ons overzicht over de Verzendkosten & Levertijden.

Is er een minimale bestelwaarde of minimale producthoeveelheid?

Nee, het bitiba Abonnement is niet gebonden aan minimale producthoeveelheden. Voor iedere Abonnement-bezorging geldt echter de minimale bestelwaarde van de shop. Ga voor meer informatie en details naar ons overzicht over de Verzendkosten & Levertijden.

Hoe kan ik een bestaand Abonnement aanpassen?

Je kunt jouw bitiba Abonnement op ieder moment in het Abonnement-overzicht onder Mijn account aan jouw wensen aanpassen.

De volgende gegevens kun je aanpassen:

  • Producten in de Abonnement-levering
  • Bezorginterval
  • Volgende besteldatum
  • Bezorgadres*
  • Factuuradres*
  • Betaalmethode
  • Naam van het Abonnement

Het is heel eenvoudig:

  • Ga naar het Abonnement-overzicht onder Mijn account.
  • Selecteer het aan te passen Abonnement en op klik op Aanpassen.
  • Aanpassingen maken.
  • Aanpassingen opslaan.

*In het Abonnement-overzicht kun je uit verschillende opgeslagen adressen en betaalmethoden kiezen. Om een nieuw adres of betaalmethode op te slaan moet je die eerst aanmaken onder Mijn gegevens in Mijn account.

Kan ik producten aan mijn Abonnement toevoegen?

Je kunt op ieder moment de producten in je Abonnement aanpassen in het Abonnement-overzicht onder Mijn account. Vervolgens kun je ervoor kiezen om bijkomende producten eenmalig of permanent aan je Abonnement-bestelling toe te voegen.

Het is heel eenvoudig:

  • Ga naar het Abonnement-overzicht onder Mijn account.
  • Selecteer het aan te passen Abonnement en op klik op "Aanpassen".
  • Als je op "Producten toevoegen" klikt, verschijnen de producten in je winkelwagen.
  • Selecteer het aantal producten dat aan de volgende Abonnement-levering moet worden toegevoegd.
  • Voor producten die in aanmerking komen voor het Abonnement kun je daarnaast aangeven of je ze permanent aan je Abonnement wilt toevoegen.
  • Sla de aanpassingen op.

Krijg ik een melding voordat mijn volgende bestelling wordt verzonden?

Je krijgt iedere keer 5 dagen voor verzending van je volgende Abonnement-bestelling een melding van ons. Als je daarna je Abonnement wilt aanpassen of zelfs pauzeren kun je dit eenvoudig, tot twee dagen voor de besteldatum, doen in het Abonnement-overzicht onder Mijn account. Op deze manier kun je ook producten voor eenmalige levering aan je Abonnement toevoegen.

Wat gebeurt er als de leverdatum op een zon- of feestdag valt?

Als de leverdatum van je Abonnement-bestelling op een zon- of feestdag valt, passen wij de leverdatum voor die levering automatisch aan. Je wordt daarover niet afzonderlijk geïnformeerd en hoeft je nergens zorgen over te maken.

Tot hoe lang voor de verzending kan in mijn Abonnement-bestelling aanpassen?

Veranderingen voor de volgende Abonnement-bestelling kunnen tot twee dagen voor de verzending van de bestelling worden gedaan. Latere aanpassingen voor deze bestelling zijn helaas niet meer mogelijk. 

XWat gebeurt er als een Abonnement-artikel niet meer beschikbaar is?

Als een van je Abonnement-artikelen voor de geplande bestelling niet meer beschikbaar is, ontvang je van ons een bericht. In dat geval informeren wij je over de situatie en bieden we alternatieve producten aan die je heel eenvoudig met een klik op de knop aan je Abonnement-bestelling toe kunt voegen. Zo ben je ervan verzekerd dat je huisdier te allen tijde goed wordt verzorgd.

Zijn er opzegtermijnen of contractuele looptijden?

Nee, je Abonnement kun je te allen tijde in het Abonnement-overzicht onder Mijn account kosteloos pauzeren of opzeggen.

Tot wie kan ik mij bij onduidelijkheden richten?

Bij vragen of onduidelijkheden over de bitiba Abonnement-service staat onze klantenservice tot je beschikking.

Waar kan ik de algemene voorwaarden over de bitiba Abonnement-service vinden?

Onze algemene voorwaarden over de bitiba Abonnement-service vind je hier.